تاریخ امروز : 18 آذر 1398 | ورود به سایت | English | العربیه


پرسش و پاسخ
چه روز هایی می توان با مدیر عامل شركت آب و فاضلاب روستایی ملاقات نمود ؟
ملاقات با مدير عامل شركت دوشنبه هر هفته از ساعت 8 الي 12 مي باشد.
   
در صورتی که ميزان مصرف مشترکی به هر علتي توسط مامور قرائت خوانده نشود چگونه بايد به امور مشتركين اطلاع داد؟
در صورتي كه قرائت كنتور مشتركي انجام نشده باشد مشتركين محترم بايد با مراجعه به سايت شركت در قسمت خدمات الكترونيكي امور مشتركين بخش قرائت دربسته اطلاعات مربوط به كنتور و شماره اشتراك خود را وارد نمايند
   
آیا می توان برای در خواست انشعاب و درخواستهاي امور مشتركين بصورت اینترنتی عمل نمود و یا فقط باید بصورت حضوری عمل نمود؟
بلي كليه خدمات امور مشتركين به صورت كاملا" الكترونيكي در سايت شركت صورت ميگيرد.
   
مدارك مورد نياز جهت دريافت انشعابات خانگي و غير خانگي و ديگر مدارك مورد نياز را چگونه ميتوانيم دريافت كنيم ؟
مدارک مورد نیاز جهت تمامی خدمات قابل ارائه در قسمت بالای فرمهای ثبت درخواستها موجود میباشد.
   
وقتي كه به نظر برسد كنتور آب خراب است چه كار بايد بكنيم ؟
هنگام خرابی کنتور مراتب را سریعا از طريق شماره تلفن هايي كه بروی قبوض آب بها نوشته شده است را به شركت آب و فاضلاب روستايي شهرستان خود اطلاع دهيد.
   
دوره صدور قبض آب بها چه مدت است ؟
قبض آب بها هر دو ماه یکبار صادر می شود . چنانچه بیش از15 روز در وصول آن تاخیر افتاد ، مراتب را از طریق شماره تلفن های درج شده بروی قبوض به اطلاع شرکت آب و فاضلاب روستايي شهرستان خود برسانید .
 
















راهنمای تلفن | لینک های مفید | پورتال شرکت طراحی توسط سهیل انوشا